Onze aanpak

Marsroute naar een goed overwogen keuze voor Logistix®

Wij weten hoe moeilijk het is om een keuze te maken in de bestaande ‘ERP software jungle’. Er wordt heel veel beloofd maar niet altijd geleverd. Presentaties lopen altijd vlot en alles ziet er gelikt uit. Ook de nodige investeringen variëren enorm en lopen, jammer genoeg, meestal uit de hand.

Wij vertrouwen erop dat onze zorgvuldige en transparante manier van presenteren en offreren een goed gevoel zal geven over Logistix® en het team dat erachter staat. De enige manier om echt te weten of het systeem past bij het bedrijf is door er mee te gaan werken. Daarom wordt al in het offertestadium met uw bedrijfsgegevens gewerkt. Zwemmen leer je immers in een gevuld zwembad…

Standaard doorlopen wij de volgende stappen:

  • Kennismaking met het bedrijf door een van onze consultants
  • Notering van alle wensen & eisen
  • Algemene presentatie door de implementatie consultant
  • Toegesneden demo met eigen bedrijfsgegevens
  • Uitwerken offerte met daarin de afdekking van alle eisen en wensen
  • Contractonderhandeling en maken van de systeemovereenkomst
  • Maken van het implementatieplan
  • Overnemen van de huidige gegevens in Logistix®
  • Definiëren van de uitgaande documenten conform eigen huisstijl
  • Installatie en inrichting van de software
  • Samenstellen van een toegesneden gebruikershandleiding
  • Training van de gebruikers
  • Schaduw draaien (indien gewenst)
  • Live gaan met het systeem   

Het is aan de consultant om, samen met U, een optimale configuratie samen te stellen volgens de 80/20 regel, namelijk maximaal succes tegen een zo laag mogelijke investering!